Bezoek in Norwich - Reisverslag uit Norwich, Verenigd Koninkrijk van Yvonne Smolders - WaarBenJij.nu Bezoek in Norwich - Reisverslag uit Norwich, Verenigd Koninkrijk van Yvonne Smolders - WaarBenJij.nu

Bezoek in Norwich

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

09 December 2010 | Verenigd Koninkrijk, Norwich

Ik zag dat het alweer bijna 3 weken geleden is dat ik een berichtje had geplaatst, dus ik denk dat het wel weer is tijd is om weer iets van mezelf te laten horen!

Ik zal weer verder gaan waar ik vorige keer was gebleven. Op de dinsdagavond had ik een internationaal diner met 8 vrienden. Iedereen had iets uit zijn eigen land gemaakt en meegebracht. We waren met mensen uit Duitsland, Denemarken, Spanje, Frankrijk, Zwitserland en ik uit Nederland dus dat was erg leuk én lekker ;)!
2 dagen later (donderdag) begon het ineens te sneeuwen en dat hield na een tijdje niet meer op. Die avond zou Daniël naar Norwich komen en ik was van plan om hem te verassen door naar het vliegveld te komen. Hij zou om 9 uur landen, dus ik had op tijd de bus gepakt naar het centrum, waar ik uiteindelijk over moest stappen op de bus naar het vliegveld. Net voordat ik de bus in wilde stappen kreeg ik een sms dat zijn vlucht 3 kwartier vertraging had, dus ik besloot om dan nog maar even het centrum in te gaan ipv alleen op het vliegveld te wachten. Toen ik uiteindelijk terug ging naar de bushalte hoorde ik dat die 3 kwartier al ongeveer 2 uur was geworden,dus toen had ik maar besloten om naar huis te gaan, het was namelijk erg koud i.v.m. de sneeuw.
Eenmaal thuis aangekomen zag ik na een tijdje dat zijn vlucht vertrokken was. Na 50 minuten kreeg ik een sms dat hij was geland, helaas was het op Schiphol en was het vliegtuig weer omgedraaid doordat Norwich airport gesloten was. Het weekend begon dus niet helemaal zoals gepland, want hij heeft uiteindelijk moeten overnachten op schiphol en de dag erna nog een nieuwe vlucht moeten regelen. Gelukkig kon hij de eerste vlucht hebben op vrijdag.

Op zaterdag zijn we samen naar Cambridge gegaan. Toen we hier vertrokken in Norwich konden we bijna niks zien doordat het zo hard sneeuwde, dus we twijfelden even of het wel verstandig was om naar Cambridge te gaan. Uiteindelijk aangekomen in Cambridge was het een strak blauwe lucht en was het zonnig, perfecte dag dus om daar rond te lopen! Cambridge was erg leuk!
Maandag was het alweer tijd om afscheid te nemen van Daniël, we hadden een taxi geboekt via internet, maar hierbij was blijkbaar iets niet goed gegaan, dus de taxi kwam niet opdagen. Gelukkig was de vriend van mijn huisgenootje thuis en heb ik hem kunnen vragen of hij ons naar het vliegveld kon brengen.

De dinsdag tot en met vrijdag erna was ik helaas ziek. Ik was een beetje eigenwijs dus ik heb die dagen wel een poging gedaan om naar mijn stage te gaan, maar de ene dag hield ik het langer vol dan de andere.

Zaterdag (afgelopen weekend) kreeg ik weer bezoek en deze keer van tante Greet, ome Fons, Karin en Maurice. Ik was zaterdag op tijd opgestaan om een lekkere Hollandse appeltaart te bakken. Nadat ik mijn appeltaart klaar had om in de oven te zetten, bleek dat de oven maar niet warm werd.. Helaas moest die blijkbaar net op dat moment kapot gaan! Ik heb de appeltaart uiteindelijk in de gril gezet, maar dit kon elke keer maar even, want anders werd ie zwart. Ik was er dus de hele dag zoet mee. Na een aantal uur zag die er erg goed uit, maar toen bleek dat de onderkant maar niet gaar werd.. Ik heb toen (op advies van mama, ik weet alleen nog steeds niet of het serieus was of niet haha) maar besloten om hem ondersteboven in de oven te zetten haha. Op deze manier is het uiteindelijk wel gelukt, helaas zag hij er iets anders uit dan gepland.
's avonds ben ik gezellig met hun uit eten geweest, het was een erg geslaagde avond!
De dag erna kwamen ze bij mij op de koffie en toen hebben we genoten van mijn heerlijke appeltaart ;). Smiddags zijn we de stad in geweest en hebben we Norwich verkend en die avond had ik lekker voor hun gekookt.
De maandag erna moest ik weer gewoon naar stage dus zijn hun alleen op pad geweest en 's avonds hebben ze mij thuis opgepikt om weer samen uit eten te gaan.
Het was een erg geslaagd weekend met veel lol!

Deze week heb ik het erg druk gehad op stage aangezien ik volgende week mijn (tussen)verslag op moet sturen en ik nog wat experimenten uit wilde proberen voordat ik naar huis ga. Ik ben namelijk nog maar 9 daagjes hier en nog maar 6 dagen op stage, dus het aftellen gaat ineens snel.

Voor komend weekend heb ik veel plannen, morgenavond ga ik met een aantal vrienden naar de film, zaterdag ga ik met 3 vrienden van stage naar LONDON, zondag heb ik een Sunday roast met dezelfde mensen als het internationaal diner en daarna zijn we van plan om te gaan schaatsen of bowlen. Het zal dus een druk maar erg leuk laatste weekend worden voordat ik naar huis ga.

Ik denk dat ik mijn volgende berichtje pas na de vakantie er op zet. Hopelijk zie ik jullie allemaal over 1,5/2 weekjes !

Heel veel liefs,
Yvonne

  • 10 December 2010 - 07:55

    Ine:

    Hallo Yvonne,
    Volgens mij wordt het hoog tijd dat je thuis even komt uitrusten. Met zo'n druk leven in Norwich moet je gewoon even bijtanken.
    Werk ze en tot ziens

  • 10 December 2010 - 11:10

    Maart En Jet:

    Hello Yvonne,
    we see that you work hard en have a lot of plezier.
    Keep up the good work and make some more plezier in this weekend and hopelijk we see you in de shristmas-vakantie.
    Best good englisch toch ?? haha
    Big kissssss

  • 10 December 2010 - 17:13

    Marcha:

    Hey Yvonne!
    Volgens mij heb je geen tijd om te slapen daar zo vol als je je weken plant! (of ga je stiekem niet naar stage?:P) Veel plezier nog en tot de 28e, 29e, de donderdag iig!;)

    Lfs,

  • 10 December 2010 - 17:22

    Chrissy:

    Hee Yvonne!
    Klinkt weer allemaal lekker druk en gezellig!
    Nog een paar daagjes genieten in Engeland en dan zie ik je snel!
    Liefs,
    Chrissy

  • 10 December 2010 - 19:08

    Fons En Greet:

    Je appeltaart was hartstikke lekker, hoor! Net als je etentje! Reden om nog een keer langs te komen ;-)

  • 10 December 2010 - 19:16

    Ineke:

    hoi hoi weer gezellig je verslag gelezen
    wij wensen je een prettige weekend en dan nog maar en paar daagjes

    En dan is het zo 18 dec.

    groetjes Ineke en adrie

  • 10 December 2010 - 19:33

    Nicole:

    Hee, goed bezig met die appeltaart haha! Leuk om te horen dat het nog steeds zo goed bevalt daar :D

  • 10 December 2010 - 22:39

    Mama:

    hoi Yvonne
    Zo te zien zijn het drukke weken voor jou, maar zolang jij er plezier in hebt en ook nog wat tijd voor je stage overhoudt hoeven we ons geen zorgen te maken en genieten we mee van je verhalen:-) We kijken uit naar je thuiskomst voor de kerst.
    groetjes xm

  • 10 December 2010 - 22:42

    Ingrid:

    Hee Lief zusje,

    Ik vond het jammer dat ik niet mee kon naar Norwich want op de foto's te zien en te lezen in je verhaaltje was 't super gezellig! maar des te leuker is het om je volgende week weer te zien!! dan kan je gezellig bij mij thuis kerst komen vieren;)
    Geniet nog van je laatste weekendje Norwich en tot volgende week!!

    x

  • 15 December 2010 - 13:24

    Karin & Maurice:

    Hey Yvon,

    We vonden het weekend ook erg gezellig :) Tot snel,

    Liefs. Karin en Maurice

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Norwich

Afstuderen in Norwich

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2011

Ik kom tijd te kort..

28 April 2011

Het einde is in zicht

03 April 2011

York, bezoek en zeehonden

07 Maart 2011

De lente komt eraan !

07 Februari 2011

Bezoek, strand, bios en stage
Yvonne

Actief sinds 19 Sept. 2010
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 18128

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 06 Juli 2014

New York !

26 Mei 2012 - 20 Juni 2012

Backpacken in Costa Rica

01 Oktober 2010 - 28 Mei 2011

Afstuderen in Norwich

Landen bezocht: