York, bezoek en zeehonden - Reisverslag uit Norwich, Verenigd Koninkrijk van Yvonne Smolders - WaarBenJij.nu York, bezoek en zeehonden - Reisverslag uit Norwich, Verenigd Koninkrijk van Yvonne Smolders - WaarBenJij.nu

York, bezoek en zeehonden

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

03 April 2011 | Verenigd Koninkrijk, Norwich

Allemaal heel erg bedankt voor alle berichtjes ! Het is elke keer weer super leuk om al jullie reacties te lezen. :)

3 weken geleden ben ik samen met 4 vrienden een weekendje naar York geweest. De afstanden hier in Engeland zijn heel anders dan ik gewend ben in NL en we zaten denk ik ongeveer wel 4-5 uur in de auto.
York is een erg mooie plaats in het noorden van Engeland. Er waren hier erg veel typisch Engelse straatjes en gebouwen. 's avonds hebben we in een hostel overnacht en de dag erna hebben we weer even de toerist uit gehangen en aan het eind van de middag was het alweer tijd om 4-5 uur terug te rijden naar Norwich.. Het was een erg gezellig en geslaagd weekendje!

De donderdag erna kwamen pap,mam, tante Ineke en ome Ad aan in Norwich. We zijn die avond lekker uit eten geweest en daarna heb ik hun mijn huisje laten zien. :)
Vrijdagochtend waren we met de auto naar 2 dorpjes gereden. Het eerste dorpje was een heel erg gezellig dorpje met veel kleine winkeltjes en daarna zijn we naar een plaatsje aan de kust gereden. We hebben hier lekker gewandeld en genoten van het mooie weer, helaas was kwamen we er halverwege achter dat het geen recht pad naar het strand was, dus het strand hebben we niet gezien.
De ochtend erna hebben we 's ochtends eerst even genoten van de zon op een terrasje in het centrum en daarna zijn we naar Great Yarmouth (een erg leuk toeristisch plaatsje aan zee) en naar Horsey gegaan. Ik had van te voren gehoord dat we in Horsey misschien zeehonden konden zien en toen we daar aankwamen waren we dan ook al erg blij toen we er een paar in de zee zagen zwemmen, totdat een vrouw ons vertelde dat we 1 mijl verderop ongeveer 50 zeehonden op het strand konden zien. We hebben uiteindelijk een heel stuk gelopen en ik denk dat we uiteindelijk wel een stuk of 60 zeehonden op een hoopje hebben zien liggen, het was echt super om te zien!

Op het moment ben ik op mijn stage druk bezig met mijn verslag, aangezien ik nog maar 6,5 week te gaan heb en over 4 weken moet ik een presentatie geven over mijn project voor ongeveer 15 mensen. Dus daar zal ik de komende weken ook veel mee bezig zijn,ik ben benieuwd hoe dat gaat.. ;)

De komende 2 weekjes zitten ook weer erg volgepland ik ga namelijk in het weekend samen met Daniël een paar dagen naar Londen en het weekend erna ga ik samen met Nicole een dagje naar Londen en ze zal daarna nog 2 daagjes mee naar Norwich komen. Dus er komen weer leuke weekjes aan!:D

Liefs Yvonne

  • 03 April 2011 - 20:32

    Chrissy:

    Hee meid!
    Leuk om weer een berichtje van je te lezen! Als je terugkomt heb je heel Engeland zowat gezien! cool zeg!
    Geniet nog van de laatste weekjes en suc6 met het afronden!

    Liefs,
    Chrissy

  • 04 April 2011 - 08:33

    Rianne:

    Wat super leuk om weer wta te lezen. Ik had al veel verhalen gehoord. De familie had het heel gezellig gehad.
    Veel succes met de laatste lootjes,
    x Rianne

  • 04 April 2011 - 14:24

    Nicole:

    Ik heb er al zin in!:D
    Succes met je verslag!
    x

  • 04 April 2011 - 16:27

    Marcha:

    Hey!
    Wat 'n leuke foto's zeg! Veel plezier nog de laatste weekjes en vooral veel succes met je stage (maar dat gaat denk ik wel goedkomen ;))

    Lfs,

  • 04 April 2011 - 18:51

    Tante En Ome Ad:

    hoi yvonne
    Weer een leuk verslagje met veel plezier gelezen En wij waren erbij op het strand met die vele zeehonden super was dat een weekend die ik niet snel zal vergeten En zeker niet die fijne gezellige gids die we hadden in Norwich

    groetjes en succes verder en prettig weekend gewenst samen met daniel ineke

  • 04 April 2011 - 20:45

    Mama:

    hoi Yvonne
    Ook al wordt ik via skype op de hoogte gehouden van je stage, het blijft leuk om je berichtjes weer te lezen. We hebben erg genoten van het weekend in Engeland:-) We kijken al weer uit naar onze volgende reis eind mei als je klaar bent met je stage om samen met jou nog wat meer van het land te zien! Geniet nog van de resterende weken van je stage! Nog veel succes verder. Groetjes xmp

  • 06 April 2011 - 21:32

    Ine:

    Hoi Yvonne,
    Ik heb ondertussen heeeel veeeel foto's gezien en ook heeeel veeel van zeehonden. Maar ik geloof zeker dat het geweldig is om ze daar zo maar tegen te komen.
    Heb jij nog wel een weekend dat er niemand uit Nederland overkomt?
    De rest van de familie en vrienden moet opschieten want je tijd is al bijna om.
    Heel veel plezier nog en succes met datgene waarvoor je daar zit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Norwich

Afstuderen in Norwich

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2011

Ik kom tijd te kort..

28 April 2011

Het einde is in zicht

03 April 2011

York, bezoek en zeehonden

07 Maart 2011

De lente komt eraan !

07 Februari 2011

Bezoek, strand, bios en stage
Yvonne

Actief sinds 19 Sept. 2010
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 18118

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 06 Juli 2014

New York !

26 Mei 2012 - 20 Juni 2012

Backpacken in Costa Rica

01 Oktober 2010 - 28 Mei 2011

Afstuderen in Norwich

Landen bezocht: