Norwich in kerstsfeer - Reisverslag uit Norwich, Verenigd Koninkrijk van Yvonne Smolders - WaarBenJij.nu Norwich in kerstsfeer - Reisverslag uit Norwich, Verenigd Koninkrijk van Yvonne Smolders - WaarBenJij.nu

Norwich in kerstsfeer

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

19 November 2010 | Verenigd Koninkrijk, Norwich

Hallo allemaal,

Hoe is het daar in Nederland? Hier in Engeland is nog steeds alles goed en ik heb het nog steeds goed naar mijn zin!
Het weer valt gelukkig ook niet tegen, het begint natuurlijk wel wat kouder te worden maar qua regen valt het heel erg mee;), dus ik kan gelukkig nog steeds elke dag met mijn fiets naar mijn stage! Ik merk wel dat de dagen erg snel korter worden. Vorige week begon het al rond half 5 donker te worden en vandaag was dat al rond 4 uur!

Ondertussen heb ik er alweer 7 weken opzitten en dat wil zeggen dat ik er dus ook alweer 35 dagen stage op heb zitten. Op het moment ben ik nog steeds druk bezig met stukjes DNA van het virus zo te bewerken dat ik het in een bacterie kan plaatsen. Helaas is het op het gebied van wetenschap niet zo dat het altijd in een keer goed gaat en is het een kwestie van uitproberen. Ik krijg van jullie zo af en toe te vraag of ik al iets heb uitgevonden, helaas gaat dat dus niet zo snel, haha! Ik denk dat ik al blij kan zijn als ik aan het eind van mijn stage een stuk verder ben in mijn project ;). Ik ben in ieder geval nog steeds heel erg blij met mijn stageplek en project en ik denk dat ik het ook wel heel erg heb getroffen met alles. Op mijn stage heb ik al heel erg veel dingen geleerd. Daarnaast heb ik ook al veel vrienden gemaakt op stage en met hun ga ik elke dag lunchen, dus dat is wel gezellig.

Vorig weekend was een Spaans meisje uit die groep jarig en we hebben toen met z'n allen haar verjaardag op de Spaanse manier gevierd. We hebben eerst met z'n allen wat bij haar gegeten en gedronken, iedereen had namelijk iets gekookt en meegebracht en daarna zijn we naar een Spaanse bar geweest. Hier hebben we heel de avond lekker op Spaanse muziek gedanst, was erg gezellig!

Afgelopen donderdag was hier in het centrum het begin van de kerstperiode. Hier in Engeland wordt kerst veel groter gevierd dan in Nederland dus vandaar dat ik donderdag samen met 2 andere meisjes even ben gaan kijken in het centrum. Er was een klein podium met optredens en de kerstman was aanwezig met zijn rendier en helpers. Uiteindelijk werd er afgeteld en toen werden alle lampjes op de gebouwen en in de kerstboom aangemaakt. Ook hadden ze deze keer weer vuurwerk, was erg leuk dus om te zien! (zie foto's).

Dit weekend ga ik even lekker shoppen en voor de rest lekker rustig aan doen denk ik. Komende week ben ik op vrijdag en de maandag erop vrij, want Daniël komt donderdagavond aan in Norwich !:D We zijn van plan om op zaterdag een dagje naar Cambridge te gaan, want daar zijn we allebei nog niet geweest.

Het weekend daarop krijg ik ook bezoek namelijk van tante Greet, ome Fons, Karin en Maurice. Daar kijk ik ook heel erg naar uit!! Het lijkt me erg leuk om hun te laten zien waar ik woon en hoe mooi Norwich is.
Daarna heb ik nog maar 1 weekendje hier en dan ga ik alweer naar huis, dus nog maar 4 weekjes te gaan!! Natuurlijk kijk ik daar ook heel erg naar uit, maar ik vind het ook wel jammer dat ik heel veel mensen daarna hier niet meer terug zal zien, aangezien sommige hier maar tot kerst zijn.

Heel veel liefs,
Yvonne

  • 20 November 2010 - 18:45

    Mama:

    hoi Yvonne
    het is je weer gelukt om een leuk bericht op je site te zetten, zodat we met z'n allen op de hoogte blijven van jouw stage en kunnen zien hoe prachtig de stad is waar je nu woont.
    Geniet ervan:-) heel veel groetjes van ons. Liefs xm

  • 20 November 2010 - 18:55

    Tante Desiree:

    hoi, Yvonne
    Het is wel gezellig zo'n kerstsfeer, maak je niet elk jaar zo mee. Geniet er maar van.Met jouw stage komt het ook wel goed.God weet wat je nog allemaal ontdekt.Ben benieuwd.

    veel plezier en tot ziens, misschien in de kerst week.

    groeten van Desiree en Jos

  • 21 November 2010 - 15:26

    Peter & Sharon:

    He Yvonne!

    Dat klinkt nog steeds allemaal heel leuk!
    Het ziet er erg gezellig uit met die leuke verlichting!

    Geniet er nog maar lekker van.

    Tot snel,

    X Sharon en Peter

  • 22 November 2010 - 11:12

    Marcha:

    Maar Yvonne, nog steeds niks uitgevonden? Slecht hoor!:P Nee grapje, het kan inderdaad lang duren, maar als je tussenresultaten 'n beetje goed zijn kun je toch 'n heel eind komen!
    Geniet van de kerstsfeer daar en tot over 'n maandje!:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Norwich

Afstuderen in Norwich

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2011

Ik kom tijd te kort..

28 April 2011

Het einde is in zicht

03 April 2011

York, bezoek en zeehonden

07 Maart 2011

De lente komt eraan !

07 Februari 2011

Bezoek, strand, bios en stage
Yvonne

Actief sinds 19 Sept. 2010
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 18122

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 06 Juli 2014

New York !

26 Mei 2012 - 20 Juni 2012

Backpacken in Costa Rica

01 Oktober 2010 - 28 Mei 2011

Afstuderen in Norwich

Landen bezocht: