Het einde is in zicht - Reisverslag uit Norwich, Verenigd Koninkrijk van Yvonne Smolders - WaarBenJij.nu Het einde is in zicht - Reisverslag uit Norwich, Verenigd Koninkrijk van Yvonne Smolders - WaarBenJij.nu

Het einde is in zicht

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

28 April 2011 | Verenigd Koninkrijk, Norwich

Hee allemaal,

Hoe is het daar? Allemaal een fijne Pasen gehad en lekker van het weer genoten?
Hier is het de afgelopen weken ook erg warm geweest (wie had dat van te voren gedacht van Engeland !? ;))

Ik zal jullie weer even in het kort op de hoogte houden van de afgelopen weekjes. 3 weekjes geleden ben ik samen met Daniël naar Londen geweest. We hadden echt super weer dus dat maakte Londen nog mooier. We hebben in dat weekend bijna alles gezien wat je wilt zien van Londen, dus was een erg geslaagd weekend!
Nadat ik naar Londen was geweest had ik 3 dagen stage gelopen en op vrijdag ging ik wéér terug naar Londen. Ik had daar namelijk met Nicole afgesproken ! :D Zo kom je nooit in Londen, en dan ineens 2keer in 1 week haha..
Gelukkig blijft Londen een leuke stad, dus ik had er geen problemen mee !;)
Die avond zijn we nog met de bus terug naar Norwich gegaan. Zaterdag en zondag hebben we hier lekker geshopt, aangezien hier erg veel leuke (Primark!) winkels zijn!
En zaterdagavond heb ik haar het uitgaansleven van Engeland laten zien, wat erg gezellig was :).

Afgelopen weekend was het hier elke dag rond de 25 graden dus vrijdag was ik met 2 vriendinnen naar een meer geweest en hadden we daar geluncht, zaterdag lekker een dagje naar zee en gebbqt!

Zoals ik in de titel al zei; het einde is in zicht.. Ik heb namelijk nog maar 3 weekjes te gaan hier in Norwich. De afgelopen maanden zijn echt voorbij gevlogen en ik ga het hier zeker missen. Ik wil er ook nog niet aan denken dat ik over 3 weken afscheid moet nemen van iedereen. Dus ik ga nu nog even extra van alles genieten.

Ook merk ik op mijn stage dat het mijn laatste weekjes zijn.. Ik heb het zo druk met praktijk, mijn verslag én mijn presentatie die ik volgende week moet geven. Ik ben echt heel erg benieuwd hoe dat gaat.
Dit weekend ga ik samen met 3 andere +- 30/40 km lopen langs de kustlijn. En morgen gaan we het huwelijk kijken in een plaatsje waar ze een straatfeest hebben met een groot scherm, dus zal vast wel leuk worden :).

Tot over een paar weekjes allemaal !!

Liefs x Yvonne

ps. de foto's volgen

  • 28 April 2011 - 19:44

    Laura:

    Klinkt allemaal geweldig meisje!
    Geniet van de laatste weekjes, voor je het weet is het voorbij :(

    Maaaaar ik zie je snel weer :D

    xx

  • 28 April 2011 - 19:45

    Marcha:

    Haha, ik dacht, jij bent 1 van die mensen die al in 'n tentje langs de route van het huwelijk bivakkeren!:P Maar de laatste weekjes zijn wel de drukste, veel succes nog!:)

  • 28 April 2011 - 19:55

    Yvonne Smolders:

    Dat had ik graag willen doen, maar helaas was er niemand die met mij mee wilde.. Ze verklaarde me voor gek dat ik naar Londen wilde morgen haha..

  • 28 April 2011 - 20:32

    Mama:

    Hoi Yvon
    Ja de tijd gaat zeker snel en we weten dat het voor jou een super leuke tijd is daar, maar we kijken ook erg naar uit naar je thuiskomst:-) Geniet nog van de komende weken en veel succes met je presentatie volgende week!
    Groetjes liefs xm

  • 01 Mei 2011 - 17:52

    Ine:

    Dag Yvonne,
    Nog enkele weken en we zien je weer in onze straat. Maar voor hoe lang...
    Je hebt nu echt het vrije zelfstandige leven geproefd. Het zal wel weer even wennen zijn. Maar in de Hazenakkers is het ook gezellig hoor.
    Wij zien je graag weer terug.
    Nog heel veel succes met je presentatie en alles wat je nog moet afwerken daar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Norwich

Afstuderen in Norwich

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2011

Ik kom tijd te kort..

28 April 2011

Het einde is in zicht

03 April 2011

York, bezoek en zeehonden

07 Maart 2011

De lente komt eraan !

07 Februari 2011

Bezoek, strand, bios en stage
Yvonne

Actief sinds 19 Sept. 2010
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 18126

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 06 Juli 2014

New York !

26 Mei 2012 - 20 Juni 2012

Backpacken in Costa Rica

01 Oktober 2010 - 28 Mei 2011

Afstuderen in Norwich

Landen bezocht: