Een nieuw berichtje vanuit Norwich. - Reisverslag uit Norwich, Verenigd Koninkrijk van Yvonne Smolders - WaarBenJij.nu Een nieuw berichtje vanuit Norwich. - Reisverslag uit Norwich, Verenigd Koninkrijk van Yvonne Smolders - WaarBenJij.nu

Een nieuw berichtje vanuit Norwich.

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

07 November 2010 | Verenigd Koninkrijk, Norwich

Hallo allemaal,
Vorig weekend was erg leuk, Daniël kwam namelijk op bezoek, we hadden een halloweenfeestje én het was mijn verjaardag.
We zouden eigenlijk op vrijdagavond ook nog naar het bierfestival gaan. (een festival in een omgebouwde kerk waar je heel veel verschillende soorten bier kon proberen), maar we hoorden van mensen dat ze op andere dagen 2 uur in de rij hadden gestaan om binnen te komen, en daar hadden we niet zo'n zin in.
Op zaterdag zijn we op pad gegaan voor een outfit, aangezien we allebei nog niks hadden voor het halloweenfeest.Daarna hebben we nog gezellig wat gegeten en gedronken in het centrum en zijn we weer terug naar mijn huis gelopen. Die avond waren er voor het feestje nog een aantal mensen naar ons gekomen om wat te drinken en scary movie te kijken ( om alvast een beetje in de stemming te komen ;))
Daarna zijn we met z'n allen richting de campus gegaan, waar het feest was. Het was erg leuk om te zien hoe creatief sommige mensen waren met hun outfits. Om 00.00 hebben we uiteindelijk daar mijn verjaardag gevierd. Het was een erg leuke avond!
De dag erna zijn Daniel en ik lekker uit eten geweest en daarna naar de bioscoop. Het was een erg geslaagd weekend, maar helaas was het maandag alweer tijd om afscheid te nemen van elkaar.
Afgelopen vrijdag had ik een 'feestje' op mijn stage. Ik heb daar mijn eerste Jacket Potato op. Dit is een gevulde aardappel, erg lekker!! Ik had een aardappel gevuld met chili con carne. Ik leer hier elke keer weer nieuw eten bij haha.
Gisterenavond ben ik naar een vuurwerkshow geweest, dat is hier elk jaar rond 6 november. Normaal zie ik alleen met oud&nieuw vuurwerk, dus dat was wel een beetje apart, maar het was érg mooi (zie filmpje hieronder)! Helaas bleef de rook na een tijdje heel erg hangen, waardoor je het allemaal niet meer zo goed kon zien.
Naast het vuurwerk was er ook een soort kermis en een podium met muziek, het was gisteren alleen veel kouder dan de andere dagen en ik had me daar niet zo goed op voorbereid. Uiteindelijk hebben we na het vuurwerk nog even lekker iets warms gedronken in de pub op de campus.
Liefs Yvonne
Ps. Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes en kaartjes!! Echt super leuk.

  • 07 November 2010 - 14:55

    Mama:

    hoi Yvonne.
    leuk dat filmpje van het vuurwerk en de foto's van halloween.Er wordt daar goed gefeest en daar hou jij wel van:-) groetjes xm

  • 07 November 2010 - 19:13

    Ineke:

    hallo Yvonne
    We hebben erg genoten adrie en ikke van het filmpje van vuurwerk kei leuk
    Ik had het op groot scherm gekregen hoe ik het gedaan heb weet ik niet meer
    meer geluk als wijsheid

    groetjes ineke

  • 07 November 2010 - 21:27

    Anouk:

    Oh Jacket Potato! Die at ik altijd een in Cambridge! Iemand vertelde me toen dat het eigenlijk een nederlandse uitvinding was maar dat hij niet aansloeg bij ons maar wel bij de engelsen!
    Toch jammer, dus die kom ik zeker eten als ik eind januari kom (als t goed is!)
    Fijne avond nog en tot skype!

  • 08 November 2010 - 07:28

    Iris:

    wat leuk zo'n vuurwerk show! mooie foto's ook! Goede dag op stage! en snel weer skypen!
    x

  • 08 November 2010 - 18:41

    Maureen:

    HEYYY Yvonne,

    Wat super leuk om jou verhalen te lezen!!
    Diego was afgelopen weekend jarig en Daniël attendeerde mij op deze site.
    Wat een super ervaring zeg! Heel veel plezier nog en natuurlijk ook een leerzame tijd gewenst!
    Liefs Maureen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Norwich

Afstuderen in Norwich

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2011

Ik kom tijd te kort..

28 April 2011

Het einde is in zicht

03 April 2011

York, bezoek en zeehonden

07 Maart 2011

De lente komt eraan !

07 Februari 2011

Bezoek, strand, bios en stage
Yvonne

Actief sinds 19 Sept. 2010
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 18127

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 06 Juli 2014

New York !

26 Mei 2012 - 20 Juni 2012

Backpacken in Costa Rica

01 Oktober 2010 - 28 Mei 2011

Afstuderen in Norwich

Landen bezocht: