Time flies when you're having fun - Reisverslag uit Norwich, Verenigd Koninkrijk van Yvonne Smolders - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun - Reisverslag uit Norwich, Verenigd Koninkrijk van Yvonne Smolders - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

24 Oktober 2010 | Verenigd Koninkrijk, Norwich

Lieve allemaal,

Wat gaat de tijd hier toch snel! Ik zit alweer 3 weken in Norwich.

Afgelopen week heb ik weer een erg leuke maar drukke week gehad.

Op mijn stage heb ik erg veel praktijk kunnen doen op het lab en gelukkig gaat het nog steeds allemaal goed en ik vind het werk nog steeds leuk!
Deze week gaat mijn begeleidster een weekje naar Nederland, dus dan moet ik het allemaal alleen doen. Hopelijk gaat het goed, maar ik denk het wel.

Afgelopen maandag heb ik mijn fiets gekregen van mijn begeleidster. Dus nu kan ik voortaan op de fiets naar mijn stage! Het is maar 10-15 minuten fietsen, dus dat is veel beter dan 30 minuten lopen of bussen..! Ik ben al helemaal gewend aan het links fietsen en zelfs de rotondes. Ik denk dat ik straks weer moet wennen als ik in Nederland ben..
Maandagavond avond was ik met mijn huisgenootjes naar een pub op de campus geweest om te poolen. Het was een van de eerste keren, dus het ging nog niet zo goed;)
Nadat we naar huis wilden gaan, zagen we dat er in hetzelfde gebouw een salsafeestje aan de gang was, dus zijn we daar nog even wezen kijken. De muziek was erg goed en ik kreeg zelfs nog een korte salsa-les haha.

Vrijdagavond had ik een suprise party van Christina (een meisje uit Denemarken). We hadden met z'n allen de keuken versierd met ballonnen, slingers en een taart met kaarsjes. Ze wist niet dat wij er allemaal waren, dus was erg leuk om haar reactie te zien. Uiteindelijk hebben we die avond nog gezellig wat bij haar gedronken en daarna zijn we naar een club geweest. Het was een geslaagde avond!
De dag erna (zaterdag) heb ik lekker uitgeslapen en ben ik 's middags wezen shoppen. Ze hebben hier zoveel leuke winkels dat ik daar nooit genoeg van kan krijgen denk ik, haha.

Vanochtend heb ik met 6 andere een Engels ontbijt gehad in een pub. Het duurde best lang voordat we ons ontbijt uiteindelijk hadden, want er was maar 1 meisje aan het werk en die moest alles doen, maar het was erg lekker.

En hoe is het daar in Nederland?
Jullie hadden me van te voren gewaarschuwd voor het regenachtige weer hier, maar ik denk dat het weer hier beter is dan in Nederland ;).

Aanstaande vrijdag komt Daniël al en ik kan echt niet meer wachten tot ik hem weer kan zien!:) Zaterdagavond gaan we mijn verjaardag vieren op een halloween feestje, dus dat gaat vast gezellig worden. Jullie zullen de foto's volgende week wel zien;)

Heel veel liefs,
Yvonne

  • 24 Oktober 2010 - 14:30

    Anja:

    Geniet van je dagen met Daniel en vast een hele fijne verjaardag.Wij pakken er eentje op jullie. xxxx en de groetjes

  • 24 Oktober 2010 - 14:39

    Anouk:

    Ik zei al het eerder, maar jij weet goed hoe je moet genieten van het leven :)! Keep up the good work!
    Lieverd, een hele fijne verjaardag alvast en we skypen binnenkort!

  • 24 Oktober 2010 - 18:19

    Petra En Guido:

    Hi Yvonne, klinkt erg goed allemaal! Wij zijn vanavond met z'n allen in ons appartement in Salamanca. Samen gegeten met Chris Daniel en Rudy.
    Veel groetjes uit Spanje.

  • 25 Oktober 2010 - 17:05

    Ineke:

    leuk om je verslag te lezen. ik lees deze hardop zodat adrie het ook kan horen
    Fijn dat je het nog steeds goed maakt
    nog 4 nachtjes slapen en dan is het al vrijdag
    groetjes adrie en ineke

  • 25 Oktober 2010 - 17:38

    Mama:

    hoi Yvon. Het wordt daar zo te zien steeds gezelliger! Maak er het komende weekend ook maak een groot feest van! Heel veel plezier en succes verder met je project. groetjes xm

  • 25 Oktober 2010 - 19:27

    Caroline:

    het klinkt allemaal weer heel goed! Allemaal feestjes en leuke dingen. Wel naast je stage natuurlijk.
    Veel succes deze week met je stage!
    X

  • 26 Oktober 2010 - 15:57

    Karin:

    Hey Yvon,

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt! We komen begin december langs, heb ik echt zin in! :)
    Alvast een hele fijne verjaardag!

    Liefs, Karin

  • 26 Oktober 2010 - 20:29

    Deborah:

    haha salsa, poolen, je krijgt er nog nieuwe hobby's bij! wie weet ontdek je zo nog verborgen talentjes ;)
    geniet van je mannetje en alvast veel plezier op je verjaardag!
    liefs!

  • 01 November 2010 - 10:26

    Pieter, Ine, Max En :

    Jasper,

    Hallo yvonne,
    Sorry dat we een beetje laat zijn maar alsnog van harte gefeliciteerd.
    Hopelijk heb je een super weekend gehad met Daniël, dus onze felicitaties zul je waarschijnlijk niet gemist hebben.
    Groetjes van ons allevier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Norwich

Afstuderen in Norwich

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2011

Ik kom tijd te kort..

28 April 2011

Het einde is in zicht

03 April 2011

York, bezoek en zeehonden

07 Maart 2011

De lente komt eraan !

07 Februari 2011

Bezoek, strand, bios en stage
Yvonne

Actief sinds 19 Sept. 2010
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 18131

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 06 Juli 2014

New York !

26 Mei 2012 - 20 Juni 2012

Backpacken in Costa Rica

01 Oktober 2010 - 28 Mei 2011

Afstuderen in Norwich

Landen bezocht: