Londen ! - Reisverslag uit Norwich, Verenigd Koninkrijk van Yvonne Smolders - WaarBenJij.nu Londen ! - Reisverslag uit Norwich, Verenigd Koninkrijk van Yvonne Smolders - WaarBenJij.nu

Londen !

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

17 Oktober 2010 | Verenigd Koninkrijk, Norwich

Lieve allemaal,
Ik wil jullie eerst allemaal bedanken voor de leuke berichtjes die ik elke keer krijg op mijn verhalen.

Deze week ben ik op mijn stage begonnen met praktijk voor mijn project. De resultaten van deze week vielen niet tegen, dus het project is meteen goed gestart.
Dinsdag had ik een gesprek met de baas van mijn afdeling. Dit viel achteraf gezien wel mee, op een paar lastige vragen na;) Hij en mijn begeleidster zijn in ieder geval tevreden over me, dus dat is fijn!

Dinsdagavond was ik met mijn huisgenoot en nog een aantal andere studenten even wat gaan drinken in een pub. Dit was erg gezellig. Gelukkig sluiten de pubs hier al erg vroeg, dus dan heb een goede reden om op tijd naar huis te gaan (zeker als ik de dag erna weer stage moet lopen).

Londen!
Gisteren begon mijn dag erg vroeg want ik ging met 8 andere studenten naar Londen!! Het was een erg spontaan idee want we hadden donderdag pas de tickets voor de bus gekocht.
Na 3uur in de bus gezeten te hebben waren we dan eindelijk in Londen. Het was erg lekker weer, dus we gingen te voet alles bekijken. We hebben in 1 dag best veel kunnen zien(zie foto's), maar nog lang niet alles. Dus ik moet/wil zeker nog een keertje terug haha.
's avonds zijn we met zijn allen nog even gaan eten en toen moesten we de bus alweer gaan halen. Toen ik eenmaal in de bus zat viel ik snel in slaap, blijkbaar was ik toch wel moe van al dat lopen en vooral het vroege opstaan (6.00) ;).
maar ik moet zeggen het dagje Londen was in een woord: GEWELDIG!

Ik heb trouwens afgelopen week vlieg tickets gekocht voor de kerstvakantie en ik kom van 18 dec tot 4 januari naar huis:) Dus dan kan ik jullie allemaal weer even zien!


Liefs Yvonne

  • 17 Oktober 2010 - 10:37

    Iris :

    Heee wat super leuk om te horen!!! Londen lijkt me ook echt geweldig!! Ben zo blij voor je dat je het zo goed naar je zin hebt!! We skypen snel!! Dikke kus en knuffels ook van mama en marlot:)
    Xxxxx Iris

  • 17 Oktober 2010 - 10:37

    Iris :

    Heee wat super leuk om te horen!!! Londen lijkt me ook echt geweldig!! Ben zo blij voor je dat je het zo goed naar je zin hebt!! We skypen snel!! Dikke kus en knuffels ook van mama en marlot:)
    Xxxxx Iris

  • 17 Oktober 2010 - 10:37

    Iris :

    Heee wat super leuk om te horen!!! Londen lijkt me ook echt geweldig!! Ben zo blij voor je dat je het zo goed naar je zin hebt!! We skypen snel!! Dikke kus en knuffels ook van mama en marlot:)
    Xxxxx Iris

  • 17 Oktober 2010 - 11:23

    Robin:

    1 Bericht was voldoende geweest Iris. (phhf showoff)

    Leuk weer te lezen dat het goed gaat daar. Ps: Is Bea nog single?

  • 17 Oktober 2010 - 13:17

    Mama:

    hoi Yvonne
    Zo te zien vermaak jij je wel daar met al die nieuwe kennissen(vrienden)om je heen. Leuk de foto's van Londen,het ziet er mooi uit. Nog veel succes en plezier verder.Groetjes xm

  • 17 Oktober 2010 - 16:54

    Chrissy:

    hee !
    Klinkt allemaal super leuk! Goed dat je het zo naar je zin hebt!:D
    Nu al benieuwd naar je volgende verhaaltje;)

    xx Chrissy

  • 17 Oktober 2010 - 18:15

    Bart:

    Ey:)klinkt erg leuk allemaal! spreek je weer op facebook
    ciao

  • 17 Oktober 2010 - 19:27

    Marcha:

    Haha, je hebt nog tijd genoeg om de rest van Londen te zien, veel plezier daarmee! Fijn om te horen dat het op stage ook goed gaat (niet geheel onbelangrijk ;))
    Veel plezier daar nog!:)

  • 18 Oktober 2010 - 07:44

    Karin:

    Hey zusje,

    Leuk om te horen dat je het erg naar je zin hebt! Londen lijkt me ook erg leuk. Succes deze week op je stage.

    Liefs, Karin

  • 18 Oktober 2010 - 09:28

    Tante Desiree:

    Hoi , Yvonne, je zit daar op je plek.Erg leuk om te lezen. Londen ziet er ook gezellig uit.
    Blijf je volgen.
    groetjes,
    Desiree

  • 18 Oktober 2010 - 10:14

    Harriëtte:

    hoi Yvonne
    Leuk om je reisverslag te lezen.En zo te zien vermaak jij je goed daar.
    Veel succes met je stage en nog veel plezier.

    groetjes van Theo, Harriëtte, John en Nick

  • 18 Oktober 2010 - 16:09

    Anja:

    wij lezen wel dat het allemaal geweldig is. Geniet ervan, de tijd gaat zo snel.De maanden zijn zo voorbij en ben je weer een hele ervaring rijker.We blijven je volgen.
    groetjes van ons allemaal

  • 19 Oktober 2010 - 09:53

    Caroline:

    Super gaaf dat je nu al naar Londen bent geweest! Dat is wel het fijne van een buitenlandse stage, je kan tussendoor allerlei uitstapjes doen!
    veel succes nog met je stage!

    X

  • 19 Oktober 2010 - 14:20

    Rianne:

    Hey lief nichtje, ook ik volg je. x

  • 22 Oktober 2010 - 07:59

    Ine:

    Onze computer heeft het echt begeven dus snel een nieuwe gekocht, en natuurlijk moeten daarop de reizigers met hun reis´blogs op geinstalleerd worden zodat we niks missen van je avonturen.
    Leuk dat je zo even een uitstapje kan maken naar zo´n wereldstad als Londen.
    Veel plezier en werk ze, want ook voor jou bestaat het leven niet uit alleen fun, al zou ik dat soms wel denken.
    Groetjes

  • 22 Oktober 2010 - 14:31

    Tante Zus:

    Hoi Yvonne

    Leuk dat we je kunnen volgen ,je hebt er wel naar je zin zo te zien .
    Fijn voor je ,sucses en veel plezier.

    groetjes tante Zus

  • 26 Oktober 2010 - 20:17

    Deborah:

    heyyy nichie!

    leuk om je zo te kunnen volgen! je bent goed bezig...pub, stage, londen...en zo te zien leuke mensen om je heen! volgens mij hoef jij je niet te vervelen!
    Geniet ervan en heel veel succes op je stage! maar dat komt zo te lezen helemaal goed!

    veel liefs
    grote nicht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Norwich

Afstuderen in Norwich

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2011

Ik kom tijd te kort..

28 April 2011

Het einde is in zicht

03 April 2011

York, bezoek en zeehonden

07 Maart 2011

De lente komt eraan !

07 Februari 2011

Bezoek, strand, bios en stage
Yvonne

Actief sinds 19 Sept. 2010
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 18116

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 06 Juli 2014

New York !

26 Mei 2012 - 20 Juni 2012

Backpacken in Costa Rica

01 Oktober 2010 - 28 Mei 2011

Afstuderen in Norwich

Landen bezocht: