The first days in Norwich - Reisverslag uit Norwich, Verenigd Koninkrijk van Yvonne Smolders - WaarBenJij.nu The first days in Norwich - Reisverslag uit Norwich, Verenigd Koninkrijk van Yvonne Smolders - WaarBenJij.nu

The first days in Norwich

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

03 Oktober 2010 | Verenigd Koninkrijk, Norwich

Hier mijn eerste berichtje vanuit Engeland!

Vrijdag zijn we rond half 8 (met een erg volgepakte auto) vertrokken richting Calais om daar de trein te pakken. De reis is erg goed verlopen (zelfs het links rijden ;))
Nadat we waren aangekomen in Norwich zijn we eerst naar het hotel van pap en mam gegaan, dit zag er heel goed uit!
Daarna was het zover om naar mijn nieuwe huis/kamer te gaan, dit was wel even spannend, maar gelukkig zag het er net zo mooi uit als op de foto's die ik van te voren had gezien en misschien nog wel mooier!!
Het is echt een heel leuk huis met een woonkamer en een grote tuin. En alles ziet er ook erg netjes uit.

In dit huis wonen nog 3 andere studenten, 1 Zwitsers meisje (Barbara) 1 Duitse jongen (Robert) en een Engels meisje (Jeanette). Ik heb Barbara nog niet gezien, want zij was deze week op vakantie en komt morgen terug. De andere 2 huisgenoten zijn in ieder geval erg aardig en gezellig!!

Gisteren hebben Daniël en ik samen de stad verkend. Het is super mooi hier!! Heel erg veel mooie oude gebouwen/huizen/kerken en genoeg winkels!! En de mensen zijn ook heel vriendelijk. 's Avonds zijn we, net als de avond ervoor, met pap en mam uit eten geweest! Dit was erg gezellig!

Vanochtend zijn we samen met Robert en 5 andere internationale studenten naar het centrum gegaan voor een Engels ontbijtje. We hadden hier wel wat voor moeten doen want we konden de pub waar we naartoe wilden in eerste instantie niet vinden, en toen we hem na bijna een uur lopen gevonden hadden bleek die niet open te zijn! Dat was dus wel even balen. Uiteindelijk zijn we ergens anders heen gegaan en heb ik alsnog mijn eerste Engelse ontbijt gehad.
en die viel eigenlijk helemaal niet tegen, maar ik weet wel dat ik dat niet elke ochtend zal gaan eten..;)
Het was in ieder geval een erg gezellige ochtend en ik denk dat ik de andere studenten nog wel vaker zal gaan zien.

Morgen heb ik mijn eerste stage dag en zal ik afscheid moeten nemen van pap, mam en Daniël..
Voor de rest weet ik nog niet wat de plannen zijn voor deze week. Ik mag dinsdag misschien mee naar de bioscoop, dus dat is wel leuk! Moet alleen even kijken of ik dan niet te moe ben van alle nieuwe indrukken die ik nog op ga doen.

Ik houd jullie op de hoogte!

Groetjes Yvonne

ps. Hoe is het daar in Nederland? Erg warm hoorde ik!

  • 04 Oktober 2010 - 12:07

    Chris :

    Leuk verhaaltje Yvonne de tuin en het dorpje zien er ook heel gezellig uit heb je al een leuke stamkroeg gevonden.
    Ik zit nu elke dag tapas te eten in mijn stamkroeg voor 5 euro 3 tapas en biertjes.

    muchos besos

  • 04 Oktober 2010 - 15:36

    Ine:

    Hallo Yvonne,
    De eerste stappen gezet in je nieuwe woonplaats.
    In die tuin kun je in ieder geval geen potten breken. Leuk dat je al wat foto's hebt geplaatst.
    Wij blijven je volgen en kijken uit naar je volgende berichtje.
    Veel succes met je stage, en maak er wat moois van.
    Groeten van Pieter, Ine and the boys.

  • 05 Oktober 2010 - 13:10

    Caroline:

    Hey yvonne,

    Ik moet zeggen, je huis en de tuin ziet er beter uit als wat wij hadden ;)
    Maar zo te horen heb je er echt heel veel zin in.
    Je stage is nu ook echt begonnen, dus nog heel veel succes ermee!
    Kijk al uit naar je volgende beleving!

    X Caroline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Norwich

Afstuderen in Norwich

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2011

Ik kom tijd te kort..

28 April 2011

Het einde is in zicht

03 April 2011

York, bezoek en zeehonden

07 Maart 2011

De lente komt eraan !

07 Februari 2011

Bezoek, strand, bios en stage
Yvonne

Actief sinds 19 Sept. 2010
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 18130

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 06 Juli 2014

New York !

26 Mei 2012 - 20 Juni 2012

Backpacken in Costa Rica

01 Oktober 2010 - 28 Mei 2011

Afstuderen in Norwich

Landen bezocht: