Het is bijna zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yvonne Smolders - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yvonne Smolders - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

28 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Nog maar 3 dagen en dan vertrek ik voor 8 maanden naar Norwich! Ik heb er echt heel erg veel zin in en ben echt heel erg benieuwd hoe het daar zal zijn.

Afgelopen weekend heb ik mijn afscheidsfeestje gehad. Ik vond het echt heel erg gezellig en het was ook erg leuk om iedereen nog even te zien voor mijn vertrek!! Bedankt daarvoor.

A.s. vrijdag is het dan zover en zullen we op tijd richting Calais vertrekken, om daar vervolgens de trein naar Engeland te pakken.
Het eerste weekend in Norwich ga ik gezellig met papa, mama en Daniël de stad verkennen en maandag zal mijn eerste stagedag zijn. Dus dat is wel spannend!

Jullie zullen in mijn volgende berichtje lezen hoe dat allemaal gegaan is.

Groetjes Yvonne

• 29 September 2010 - 16:09

Ineke:

hoi yvonne
    Ik ga je natuurlijk volgen
    wil ook graag je adres weten
    leuke foto's

groetjes Ineke

• 29 September 2010 - 17:59

Rianne:

wat spannend allemaal, mar jij gaat het helemaal maken daar! heel heel heel veel plezier,x van ons

• 29 September 2010 - 18:39

Chris Stomp:

muy bien uhh ik bedoel very good feestje zag er ook gezellig uit

• 30 September 2010 - 17:15

Angela:

Spannend!!!! Aftellen maar!!

Heel veel plezier nichie!
    Leuk om je zo te kunnen volgen!
    Have fun! En kom heel weer terug!

Dikke Kus

• 04 Oktober 2010 - 21:26

Anne:

Heeel veel plezier daar in Engeland! Het zal een ervaring worden die je nooit zult vergeten.Ik denk ook nog vaak terug!

X Anne