Het is bijna zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yvonne Smolders - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yvonne Smolders - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

28 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Nog maar 3 dagen en dan vertrek ik voor 8 maanden naar Norwich! Ik heb er echt heel erg veel zin in en ben echt heel erg benieuwd hoe het daar zal zijn.

Afgelopen weekend heb ik mijn afscheidsfeestje gehad. Ik vond het echt heel erg gezellig en het was ook erg leuk om iedereen nog even te zien voor mijn vertrek!! Bedankt daarvoor.

A.s. vrijdag is het dan zover en zullen we op tijd richting Calais vertrekken, om daar vervolgens de trein naar Engeland te pakken.
Het eerste weekend in Norwich ga ik gezellig met papa, mama en Daniël de stad verkennen en maandag zal mijn eerste stagedag zijn. Dus dat is wel spannend!

Jullie zullen in mijn volgende berichtje lezen hoe dat allemaal gegaan is.

Groetjes Yvonne

  • 29 September 2010 - 16:09

    Ineke:

    hoi yvonne
    Ik ga je natuurlijk volgen
    wil ook graag je adres weten
    leuke foto's

    groetjes Ineke

  • 29 September 2010 - 17:59

    Rianne:

    wat spannend allemaal, mar jij gaat het helemaal maken daar! heel heel heel veel plezier,x van ons

  • 29 September 2010 - 18:39

    Chris Stomp:

    muy bien uhh ik bedoel very good feestje zag er ook gezellig uit

  • 30 September 2010 - 17:15

    Angela:

    Spannend!!!! Aftellen maar!!

    Heel veel plezier nichie!
    Leuk om je zo te kunnen volgen!
    Have fun! En kom heel weer terug!

    Dikke Kus

  • 04 Oktober 2010 - 21:26

    Anne:

    Heeel veel plezier daar in Engeland! Het zal een ervaring worden die je nooit zult vergeten.Ik denk ook nog vaak terug!

    X Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Afstuderen in Norwich

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2011

Ik kom tijd te kort..

28 April 2011

Het einde is in zicht

03 April 2011

York, bezoek en zeehonden

07 Maart 2011

De lente komt eraan !

07 Februari 2011

Bezoek, strand, bios en stage
Yvonne

Actief sinds 19 Sept. 2010
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 18120

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 06 Juli 2014

New York !

26 Mei 2012 - 20 Juni 2012

Backpacken in Costa Rica

01 Oktober 2010 - 28 Mei 2011

Afstuderen in Norwich

Landen bezocht: