Alweer bijna op de helft - Reisverslag uit Norwich, Verenigd Koninkrijk van Yvonne Smolders - WaarBenJij.nu Alweer bijna op de helft - Reisverslag uit Norwich, Verenigd Koninkrijk van Yvonne Smolders - WaarBenJij.nu

Alweer bijna op de helft

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

18 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Norwich

Lieve allemaal,
Ondertussen ben ik alweer 2 weken terug in Engeland, dus ik vond het wel weer tijd voor een berichtje.

Ten eerste wil ik even laten weten dat ik het echt heel erg leuk vond om iedereen weer te zien in de kerstvakantie. Ik heb echt genoten van de twee weekjes in Nederland.

De terugreis ging gelukkig beter dan de heenreis. Dinsdagochtend 4 januari hadden papa,mama en Daniël mij naar het vliegveld in Eindhoven gebracht en om half 10 zou mijn vlucht gaan. Voordat ik het door had was ik alweer geland in Londen.
Nadat ik 's middags weer thuis aan was gekomen voelde het eigenlijk al meteen weer normaal. Mijn huisgenootjes waren ook alweer terug van de kerstvakantie dus het was erg leuk om hun weer te zien.
We hebben die avond gekaasfondued; mijn Zwitserse huisgenoot had dit uit Zwitserland meegenomen, wat daar blijkbaar erg populair is. Mij kan je er nog steeds niet echt blij mee maken, dus ik heb er niet zo heel veel van gegeten haha.

De dag erna ben ik naar mijn stage gegaan en ik moet zeggen dat het wel weer even wennen was in het begin. Uiteindelijk waren deze 3 dagen stage goed gegaan en was het alweer weekend. Dat weekend heb ik niet echt iets speciaals gedaan, alleen een sport abonnement geregeld bij de sportschool op de campus, zodat ik in de avonden/weekenden altijd iets kan gaan doen.

Helaas heb ik sinds donderdag al hele erge hoofdpijn en koorts. Ik heb vandaag een dokter op de campus gebeld om een afspraak te maken, maar hij denkt dat ik de griep te pakken heb, die heerst hier namelijk heel erg. Ze willen niet dat mensen met de griep naar de praktijk komen, dus dat geldt ook voor mij.. Hij zei dat deze griep wel 10 dagen kan duren, ik hoop zelf natuurlijk dat ik er wel eerder vanaf ben..
Het komt nu ook helemaal niet goed uit want morgen komen twee leraren van school mijn stageplek bezoeken en ik zal daar dan een presentatie voor hun geven in het Engels. Aangezien ik wel wat dingen daarvoor wilde bespreken ben ik gisteren en vandaag wel even naar mijn stage geweest.
Ik ben benieuwd hoe ik me morgen voel, ik ga sowieso mijn presentatie geven want ze komen natuurlijk niet voor niks vanuit Nederland hierheen en ik zie wel hoe het verder gaat.

Volgende week donderdag komen Merlijn en Ingrid mij hier in Norwich opzoeken, dus dat is erg leuk!!
Daarnaast zit ik aan het eind van deze week alweer op de helft van mijn afstuderen, de tijd gaat echt zo snel hier!

Ik hou jullie op de hoogte

  • 18 Januari 2011 - 16:47

    Robin:

    Hey!
    Leuk dat je de draad weer te pakken hebt. Hopelijk wordt je snel weer beter en kan je een flitsende presentatie geven :)

  • 18 Januari 2011 - 20:35

    John En Nick:

    hoi Yvonne
    Leuk om weer iets van je te lezen hopelijk ben je snel weer beter en succes met je presentatie en het vervolg van je stage.
    groetjes van Theo ,Harriëtte John en Nick

  • 18 Januari 2011 - 21:10

    Hoi Yvonne:

    Heel veel succes morgen met de presentatie aan de leraren van school. Gauw beter worden!! We spreken elkaar weer snel;-)
    Groetjes xm

  • 19 Januari 2011 - 09:27

    Guido:

    Hi Yvonne, we horen dat je ziek bent net nu je een presentatie moet geven. Hopelijk lukt het allemaal nog. Wat heb je een prachtige beoordeling gekregen, knap hoor!
    Beterschap en en veel succes !

  • 19 Januari 2011 - 16:45

    Chrissy:

    He Yvonne!
    Leuk weer een berichtje te lezen!
    Wel balen dat je ziek bent, zeker als Tom en . . (weet het f niet meer) komen! Hier in Nederland zijn ook erg veel mensen ziek!
    Hopen dat je er snel vanaf bent!
    groetjes, Chrissy

  • 19 Januari 2011 - 17:56

    Marcha:

    Hey!
    Allereerst beterschap!!
    Fijn dat je het weer naar je zin hebt back in Norwich :)
    (Komen leraren trouwens zomaar in Norwich op stagebezoek? Wat 'n luxe:P)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Norwich

Afstuderen in Norwich

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2011

Ik kom tijd te kort..

28 April 2011

Het einde is in zicht

03 April 2011

York, bezoek en zeehonden

07 Maart 2011

De lente komt eraan !

07 Februari 2011

Bezoek, strand, bios en stage
Yvonne

Actief sinds 19 Sept. 2010
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 18119

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 06 Juli 2014

New York !

26 Mei 2012 - 20 Juni 2012

Backpacken in Costa Rica

01 Oktober 2010 - 28 Mei 2011

Afstuderen in Norwich

Landen bezocht: